matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Inredning & svimfärdighet

Kategori: Allm�nt

Dagarna rullar på .. Men de går segt tycker jag ! 
Har så förbannat ont i huvet idag o känner mig svimfärdig till o från .. Kallavettas o måste lägga mig ner ...
Jag pratade med barnmorskan om det när jag var där sist och min svimfärdighet är tydligen något jag får leva med :/

Imorgon eftermiddag hoppas jag att jag slipper svinfärdigheten när jag och mamma åker in till Gävle på eftermiddagen för att käka lite god mat och inhandla en barnvagn (:

Nästa vecka blir det till Ikea och köpa en ny säng till mig och hjärtat och lite smått o gott till lägenheten och bebis (:
Fan så underbart de ska bli med en ny större säng :D



I slutet på oktober får vi hem nya soffor också (: Mamma ska köpa ny och vet att vi letar ny och större soffa .. Så hon var så snäll att gav oss sofforna :D åh vad jag längtar tills hemmet blivit klart här hemma (: det går åt rätt håll nu vilket känns skönt :D

Nu ska jag fortsätta glo på dumburken som jag gjort mest hela dagen ! 

Älskar min D ❤️
Puss puss Tildan ❤️

Kommentarer


Kommentera inlägget här: