matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Frejamssan.blogg.se

Kategori: Allm�nt

Jag måste få det ur mig ... Jag följer Frejas mammas blogg .. Och när jag får läsa att dom har fått det hemska beskedet att Frejas syskon som ligger i mammans mage bär på samma sjukdom som Freja så kan jag inte annat än att gråta och bli arg ! Hur jävla orättvist livet är ! 
Jag känner dom inte personligen .. Men vi skulle få våra bebisar nästan samtidigt och jag va så glad för deras skull över att dom vågade ta beslutet om en till graviditet ... Och nu ska hon få föda ut ett dött barn imorgon !!! Varför kunde dom inte bara få ett friskt barn och slippa alla dessa beslut och få vara lyckliga ??? 

Jag e så arg o ledsen för deras skull !! ❤



Kommentarer

  • Nettan säger:

    Läser den bloggen oxå å får alltid tårar i ögonen. Känner paniken så verklig, min mardröm. Deras verklighet. Så orättvist 😔!! Livet kan vara bra elakt ibland.

    2013-09-26 | 15:40:45
    Bloggadress: http://nttan.blogg.se

Kommentera inlägget här: