matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Dåligt mående = Dumma kommentarer

Kategori: Allm�nt

Förlåt för att jag uppdaterar så dåligt nu för tiden .. 
Har blivit allt för trött på dessa dumma kommentarer jag får och då blir de så att jag inte orkar skiva ..
Jag vill egentligen kunna skriva .. Men när jag skriver t.ex att jag mår dåligt en dag så brukar oftast dom dumma kommentarerna ramla in på bloggen .. När man redan har en dålig dag lixom så vill dom sparka på mig lite extra ...
Har haft mycket nedgångar på sista tiden ... Men nu har de gått uppåt igen och jag känner mig glad igen (: 
Dessa graviditetshormoner gör det inte enklare precis .. Jävlar hur humöret blir ! 
Knappt så jag kan stå ut med mig själv ibland !! Haha .. 

Nä nu kommer sömnen på besök !
Natti natt alla söta o salta (;

Älskar min D ❤
Puss puss Tildan ❤



Kommentarer


Kommentera inlägget här: