matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Torsdag

Kategori: Allm�nt

Imorse vaknade jag av att Anna M ringde (: Senare kom hon förbi o hängde o pratade massa :D 
Vid lunch åkte hon o sen kom svärfar förbi o frågade om jag ville ha mat .. Så gick över till honom o käka o sen upp till Målarn en sväng .. Syster skrev o frågade om jag ville med o hämta Texas o sen fika på Trillin .. Så de hakade jag på direkt (: 
Passade på att handla när jag va framme .. Handlade åt målarn på engång också .. Här har vi verkligen trevlig stämning bland grannarna (: 
När jag kom hem gick jag upp o lämnade varorna till honom o sen hem .. 
La mig för att vila .. 
Efter ett tag kom svärfar igen .. Vi hade bestämt oss för att äta pölsa till kvällsmat .. Så tog med mig maten till honom så käkade vi där (:
Glodde lite på dumburken med honom efter maten innan jag gick hem . 
Kollat på film och pratat med älsklingen ❤️ Fina samtal & jag saknar honom här bredvid mig ❤️ Tack o lov är det inte så lång tid vi måste vara ifrån varandra denna gång .. Tror helt ärligt att det är kortaste perioden vi blivit tvingad ifrån varandra (: Så just nu tänker vi att de e så kort tid .. Även fast de känns jobbigt .. 

Älsklingen va trött i vanlig ordning o skulle sova nu .. Blir nog samma lika för mig 💤


Älskar & saknar min D ❤️
Puss puss Tildan ❤️

Kommentarer


Kommentera inlägget här: