matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Sover som en Gud :D

Kategori: Allm�nt

Första natten i den nya sängen kunde jag sova en HEL natt utan att vakna av hjärtat som "guppar" omkring ! Underbart skönt ! Dock är jag lite ovan med denna hårdare säng då min gamla va ybermjuk ! Men det blir väl en vanesak för kroppen (: 
Har redan lagt mig i sängen nu .. Tänkte slå på nån skön film ! 

Imorgon bitti kommer mosters fina prins hit (: Ska vara barnvakt medans syrran e på personalmöte :D 
Första gången jag ska vara helt ensam med prinsen men det ska väl gå bra (: ❤️

Nästan klar med sovrummet .. Lite till att plocka imorgon sen e de äntligen helt klart ! Skönt ! 

Bara att vänta på sofforna som kommer 3e November så vardagsrummet blir klart också (: Sen e jag nöjd ! 
Lr köket skulle behöva fixas lite men det funkar som de e nu tills vidare iaf (: 

Spjälsängen är helt klar med skydd , kudde & täcke nu ! Längtar tills bebis ligger där i o gnyr ❤️

Älskar min D ❤️
Puss puss Tildan ❤️



Kommentarer


Kommentera inlägget här: