matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Mosters prins ❤️

Kategori: Allm�nt

Blev en mysig eftermiddag/kväll med mosters prins hemma hos mormor medans hon va på träning ! Texas och jag åt mat , busade & mös i soffan framför teven innan de blev sängen & välling för honom ! Prinsen va trött o de gick fort för honom att somna ❤️ Så himla mys att få egentid med honom ❤️
På lördag ska jag vara barnvakt igen men då blir det länge så vi ska sova med varandra också (: mosters fina underbara prins ❤️


Nu ska jag glo på dagens program på datorn o sen kommer väl sömnen (:
Har nyss pratat med en i vanlig ordning trött D ❤️ Dock va hans humör inte på topp .. Jag hoppas och önskar att detta är absolut sista gången vi rycks ifrån varandra ❤️

Älskar min D ❤️
Puss puss Tildan ❤️

Kommentarer


Kommentera inlägget här: