matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Jag är allt dumt ni någonsin har skrivit om mig !

Kategori: Allm�nt

Jag mådde bra .. För en stund .. Det gick i krasch som vanligt ! Varför kan det inte hålla i sig ? Varför är jag inte värd något ? 
Det blir ännu en sömnlös natt , fylld utav tårar ! 
Jag har tröttnat .. Jag får inte må bra mer än en dag .. Det blir inte bättre än såhär helt enkelt .. 
Ni med dom anonyma kommentarerna . Ni har kanske rätt .. Jag är kanske sjuk .. Jag är kanske värdelös .. Jag är kanske äcklig .. Jag är kanske dum .. Jag kommer kanske bli den sämsta mamman som finns .. 
Ja jag är allt ovanstående ! Känns det bättre nu ? Ni har lyckats !!! Wohoo ! 

Så jävla less !!! Dra långt åt helvete allihopa !!! Jag låser in mig ! Tänker inte prata med en enda jävel !!! 



Kommentarer

  • Catarina Westlén ( fd Engman ) säger:

    Vad är det för idioter som skriver sånt ! Har halkat in på din blogg o kollar i bland! Tycker du skriver bra å personligt ! Nu känner Ju inte jag dig så vidare bra... Men är då absolut övertygad om en sak! DU kommer bli den absolut BÄSTA mamman till JUST ditt barn! Och tänk för sjutton inget annat! Dem andra idioterna är puckon som inte verkar ha nåt annat för sig än hacka å trycka ner andra! Kom igen nu Matilda! Visa dem att du är bättre än dem! Många kramar å lycka till med pyret i magen! // Catarina Westlén ( fd Engman)

    Svar: Tack ❤️
    Matilda Poulsen

    2013-10-19 | 08:24:59
  • Mickan säger:

    Älslade vän! Du är en sån fin människa tro aldrig något annat! Du kommer bli en fantastisk mamma! Förstår att livet är väldigt tufft för dig men allt ordnar sig tillslut! Tänk när du har den lilla guldklimpen i famnen.. Då finns de inte mycket annat som spelar roll!

    Svar: Tack underbara du ❤️
    Matilda Poulsen

    2013-10-19 | 10:22:34
  • Nettan säger:

    Förstår att de är jobbigt för dig gumms! Men du ska veta att du kommer bli en toppen bra mamma ❤. Försök att strunta i dom där tragiska människorna som lever på att trycka ner folk |dig|. Vet att det är svårt, men dom kan inte må bra! Du anar inte hur mycket bättre du mår jämfört med vad dom gör, tro de lr ej. Bara bebis är ute å dina hormoner börja bli "normala" igen efter grav å allt, så kommer du inse å känna. Fy fan vad jag mår bra ❤❤❤ För du kommer må bra å få de bra, vad du än väljer! Tänk på dig å magen nu, ta hand om dig. Du är värd det bästa ❤ kramar

    Svar: ❤️❤️❤️
    Matilda Poulsen

    2013-10-19 | 16:33:19
    Bloggadress: http://nttanb.blogg.se
  • Anonym säger:

    Måste kännas hemskt att veta att man inte kan komma att ta hand om sitt barn så som man ska hur skulle er gå till? "Åh det är så synd om mig, jag läster in mig, är vaken hela nätterna å bara gråter" bra förebild! Eller något.... Ett barn väljer inte sina föräldrar och du kanske borde hälsa på så du för någon hjälp med ditt psyke och mående. Men vem är jag till att säga det, bara du som förlorar på det. Sen är du så feg och inte accepterar dessa kommentarer som har ren fakta utan bara allt men söta hjärtan och lovord! Väx upp.

    Svar: Ja vem är du att säga till om som inte ens vågar stå för vem du är ? Jag står för vem jag är , mina fel & mina brister ! Därav min öppenhet i min blogg ! Testa lev min vardag en vecka får se hur du skulle må .. Hur skulle du hantera detta ? Det är så lätt att stå där anonym och döma mig ! Men det är betydligt svårare att leva mitt liv ! Att stå där anonym och inte veta allt .. Bara tro sig veta allt som händer i mitt liv ! Att tycka synd om mitt ofödda barn och döma mig som förälder .. Men en sak vet jag 100% säkert .. Att detta barn som lever i min mage nu är kärleken & längtan enorm till !
    Matilda Poulsen

    2013-10-19 | 17:50:19
  • Theres säger:

    Till Anonym;

    Jag undrar jag vem som är feg som inte vågar stå för sina kommentarer, utan gömmer sig och är anonym. Dubbelmoral så det skriker om det.

    Till dig Matilda; Sug åt dig av alla positiva kommentarer, de negativa behöver du inte ens läsa, de är energitjuvar som du inte behöver i det här skedet.
    Sen säger jag bara HORMONER, haha!
    Helt sjukt vad de kan ställa till det för en. Blir man inte förstoppad så blir man knäpp i huvudet ;).

    Kom ihåg, du är den viktigaste och mest betydelsefulla person för ditt barn. Glöm aldrig det! ❤️❤️❤️

    Svar: Ja jag skulle nog hellre välja förstoppningen nu :P För dessa hormoner gör mig galen ! Tack för fina ord ... Det är sånt som får mig att orka och stöta ifrån dessa dumma jävla ord som haglar in var och varannan dag ! <3 < 3 <3
    Matilda Poulsen

    2013-10-19 | 22:22:50
  • evelyn säger:

    Matilda skit i dom, dom är inte värd din energi. Fick lika kommentarer när jag väntade vincent men drt finns så mycket annat man behöver lägga all den energi man har, vilket kan vara väldigt lite i och med graviditeten tar stor del av den energin så lägg den energin du har kvar på positiva människor och dig själv samt bebis i magen! Sköt om dig!

    Svar: Tack Evelyn ! Ja jag känner mig helt slut just nu ! :/
    Matilda Poulsen

    2013-10-19 | 23:17:37
  • Anonym säger:

    Väldigt intressant att du säger att man inte skulle klara av dina skor en vecka. Vet du? Har du funderat på att ändra ditt liv så det inte är negativt? Alltså manodepressiva människa. Ta och få hjälp, gör abort, dumpa din kille, flytta. Skaffa dig nya vänner och ett nytt liv. Eller ställ dig på torget och skrik av dig allt i Ockelbo. Bli normal. Sluta tyck så synd om dig, känns de bättre då? Jag fattar att du känner dig ensam, vem orkar med dig och ditt gnäll. Ryck upp dig om du ska klara av att leva!

    Svar: Om du inte vill lyssna på mitt gnäll så är du ju inte tvingad att gå in på min blogg o läsa .. Min blogg är min vetilation o där jag finner stöd ibland . Att jag känner mig ensam är inte att jag inte har nära & kära som finns vid min sida .. Ibland känner man sig så jävla ensam även fast man har människor runt omkring sig !
    Så du tycker att jag ska göra en abort i vecka 20 som jag absolut inte vill ? Jag vill inte ta bort mitt barn som jag älskar över allt annat i min mage och längtar efter ! Jag vill heller inte lämna min pojkvän och pappan till mitt barn som jag älskar och vill leva mitt liv med !
    Alla har vi jobbiga perioder i vårt liv och vi hanterar dom olika .
    Vill du att jag ställer mig på byn o skriker så ni får något mer att prata om ?
    Matilda Poulsen

    2013-10-20 | 08:37:46

Kommentera inlägget här: