matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

(: ❤️

Kategori: Allm�nt

Åh vad jag tycker om dom här dagarna när vi har fina samtal jag o hjärtat ❤️ 

Imorgon blir det Valbo med syster J & prinsen .. Mysigt ❤️
Justja .. Gick super bra att vara barnvakt trots en liten Texas som vakna några gånger inatt innan vi gav upp o vaknade för sista gången 5.15 .. Blev massa mys o lek hela förmiddagen . Även en liten middagslur tack o lov :P hehe . 

När jag gick o la mig med prinsen igår kröp han upp bredvid mig på engång ❤️ Hur underbart var inte de då ?! Att somna med denna fina lilla människa ❤️


Ska försöka sova nu .. Känner mig ganska trött faktiskt (: Men en liten Dexter som rör sig i magen så vill inte riktigt somna än ❤️

Älskar & saknar min D ❤️
Puss puss Tildan ❤️

Kommentarer


Kommentera inlägget här: