matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Det är inte bra jämt

Kategori: Allm�nt

Hur mycket skit ska man behöva ta ? Lögner , utfrysning , blickar , ord som sårar . Hur länge orkar man ? 
Ibland känns det som att jag inte orkar mer .. Men sen rycker någon upp mig ! 
Känner mig ensam .. Känner mig alltid så ensam .. Jag vill inte känna mig ensam hela tiden ! 
Om jag skulle dö .. Hur lång tid skulle de ta innan nån märker att jag är borta ? Det har jag funderat många gånger på .. Hur lång tid skulle de ta innan någon reagerar ? 
Ja jag ska ju inte dö nu hoppas jag men de är bara en tanke ..

Man ska alltid vara så glad utåt .. Livet ska alltid vara på topp ! Men näe .. Så är inte sanningen i någons jävla liv ! Alla har det inte bra jämt . Internet flödar av lögner . "Jo allt e bra med mig :D" Fast egentligen sitter människan o mår rent ut sagt piss jävla dåligt ! Varför ska alla försöka vara så jävla perfekta hela tiden ? 
Jag vet själv att jag också lägger till den vita lögnen om mitt mående ibland .. "Jo allt e bara bra (:" och samtidigt kan jag ligga o storböla o bara känna att livet är förjävligt !!!! Men för det mesta försöker jag vara helt ärlig om mitt mående .. Frågar folk lär dom klara av det sanna svaret också .. Man behöver inte prata vidare om man får svaret "det är skit" .. Det gör man ju inte med "det är bra" . 

Det blir dock jobbigare för mig när jag skriver att jag mår dåligt på bloggen . Då kommer dom anonyma kommentarerna och "spakar på mig" när jag redan "ligger ner" och försöker kämpa mig upp ! 

Jag har haft en enormt jobbig tid nu .. Vissa dagar har det faktiskt känts bra (: men de flesta har varit på botten ! 

Imorse kändes det skit .. Blev lite bättre under dagen .. Sen kom det som en käftsmäll ! FAN ! Jag orkar inte vara ledsen mer !!!! 

Nu har jag fått ur mig lite av mina tankar & känslor ... Vet inte om det blev så mycket bättre av det .. Men skit samma !

Älskar min D ❤️
Puss puss Tildan ❤️

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Lider med dig gumms ❤ Att vara gravid räcker nog, mycket som spökar i hormonväg å måendet går upp å ner!! Vet hur det känns med folk som kränker en med kommentarer å rykten. Trodde aldrig jag skulle få må bra igen!! Men de vände och det kommer det göra för dig med. Vad som än händer å sker så kommer de bli bra. Man måste få känna sig nere med allt du nu fått gått igenom och fortfarande gör ❤. Bara bebis är ute å dina hormoner börja bli mer "normala" så kommer du bli starkare, sakta men säkert! Du är stark nu med ❤❤
    Många kramar ❤

    2013-10-13 | 12:02:05
    Bloggadress: http://nttanb.blogg.se
  • Nettan säger:

    Står anonym haha!! Skrev nettan ju :P
    Bloggen min syns iaf ;)

    2013-10-13 | 13:22:42
    Bloggadress: http://nttanb.blogg.se

Kommentera inlägget här: