matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Den jobbiga tiden

Kategori: Allm�nt

Jag tänker tillbaka .. För lite mer än ett år sedan va det nog den värsta perioden i mitt liv .. Lögner , svek , ensamhet , skyddat boende , enormt dåligt mående , panik , trakasserier , m.m . 
Får ont i bröstet när jag tänker på den perioden . Hur fan orkade jag överleva ? Jo läkarna gav mig mediciner men dom åt jag inte så länge då jag valde att ta bort dom själv . Jag blev bara "beng" . Fick iallafall ingen sömn och mina tankar fanns fortfarande kvar . 
Hela perioden är som en dimma .. Men ändå minns jag den väl ! Jag minns hur jävla dåligt jag mådde . Alla jävla panikattacker varje dag . Hur allt blev ännu värre av att inte ens kunna bo i sitt eget hem . Då denna kriminalare jag hade kontakt med i ett annat ärende bad mig flytta till ett skyddat boende som socialen fixat när jag berättat för honom vad jag fick stå ut med ! 
Jag är så otroligt rädd att samma saker skulle hända igen .. Tiden före skyddsboendet .. 
När jag väl fick lugn och ro igen va när jag fick träffa D , han blev fri från häktet , jag kunde prata med honom om tiden innan han blev häktad & vilket helvete det blev när han väl blivit häktad . Vad dessa människor gjorde mot mig . Psykisk misshandel på så många fronter . På en människa som de redan visste mådde så psykiskt dåligt ! 

Idag har jag svårt att lita på människor .. Framförallt nya människor . 

Jag kan verka öppen i min blogg o berätta mycket i mitt liv . Men det är bara en liten bråkdel av vad som händer .  

Jag älskar & saknar min D ❤️
Puss puss Tildan ❤️

Kommentarer


Kommentera inlägget här: