matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Den jobbiga känslan

Kategori: Allm�nt

Usch nu fick jag en sån jävla jobbig känsla .. Saknad ! Saknaden efter min stora kärlek ❤️ Gravidhormonerna gör det ju inte precis lättare .. Börja storböla efter samtalet med D .. Det va ett helt vanligt samtal men det kändes jobbigt att lägga på ),: Vissa dagar & stunder känns det bara så jävla jobbigt att inte kunna träffas .. Att få röra varandra . Pussas . Sova tillsammans .. Det jobbigaste är nog att inte få sova tillsammans . Det är oftast på kvällarna känslan av saknad kommer när man ligger ensam i den stora sängen o ser över på D's tomma sida . 
När jag har honom bredvid känner jag mig så trygg ❤️

Älskar & saknar min underbara D ❤️
Puss puss Tildan ❤️

Kommentarer


Kommentera inlägget här: