matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Bus , lek & mys ❤️

Kategori: Allm�nt

Idag innan syster J hämtade upp mig kom D's syster Jenny på besök (: Hon hade kläder med sig till lilla Dexter ❤️ Blev mycket prat så jag hann knappt packa tills syster J kom :P hehe . Men de va trevligt att hon kom förbi en sväng (:
Har blitt mycket lek och bus med prinsen hela eftermiddagen & kvällen .. 


Vi käkade pizza till kvällsmat och Texas fick äta själv (: Hälften hamna nog på golvet & i hans knä men de gjorde inget :D Han åt mycket mat för jag fick fylla på mycket o han försökte med skeden men tappade de alltid innan han nått munnen . Hehe . Sen kom handen fram för att komma sista biten (: Mostes sötnos va så duktig & kladdig :P hehe ! 


Gick ganska fort för prinsen att somna .. O nu sitter jag här o kollar på "så mycket bättre" innan kvällssamtalet med älsklingen ❤️ Sen blir de nog sängen efter de ! 

Saknar & älskar min underbara D ❤️
Puss puss Tildan ❤️

Kommentarer


Kommentera inlägget här: