matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Trötter

Kategori: Allm�nt

Smart drag av fröken Poulsen .. Va så trött att jag somnade vid halv sju .. Vaknade av att min fina älskling ringde vid nio o väckte mig ❤️ 

Pratade lite med D o sen drog jag till macken o köpte chips ! Blev så jävla sugen på salta chips :P hehe . 

Hemma igen slog jag på en film o slappa i soffan (: pratade lite med Anna M en sväng också (: 


Trött åter igen .. Tack o lov !! 


Ligger o känner hur Dexter ligger o rör sig där inne i magen ! Så mysigt och så häftigt att känna honom ❤️ 

Tiden närmar sig för att få hem min kärlek också ! Åh vad jag längtar tills hjärtat kommer hem o får känna vår fina son när han rör sig (: ❤️


Älskar & saknar min D ❤️
Puss puss Tildan ❤️

Kommentarer


Kommentera inlägget här: