matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Nya soffor :D

Kategori: Allm�nt

Oh så underbart att fått hem mina nya soffor idag ! Somnade i "min soffa" på eftermiddagen en sväng (; oh så ljuvligt skönt jag sov ! Trots att älsklingen inte e hemma så har vi redan en varsin soffa :P haha . Han får ha den stora att ligga o slappa i (: medans jag tar den lilla att slappa i (: 
Så himla skönt att sofforna är här , hyllorna uppe på väggarna , sängen e stor o det är ett riktigt hem ! 
Nu måste jag bara ta tag o rensa de sista kartongerna som bara står o dammar o tar plats sen e allt typ klart (: wohoo ! Drygt att man inte har ett förråd här , där vi bor :/
Allt ska iaf vara klart tills min stora kärlek kommer hem ! Så jag har ju ett mål :P hehe . 


Lilla Dexter ligger o rör sig för fullt som vanligt på kvällarna ❤️ Har pratat med älsklingen nyss också (: Sa till honom att jag inte kände mig lika ensam när jag känner Dexters rörelser ❤️ Mys ! 

Nu ska jag slå på en film , äta vit Toblerone o vänta på att älsklingen ringer o säger godnatt (:

Saknar & älskar min D ❤️
Puss puss Tildan ❤️

Kommentarer


Kommentera inlägget här: