matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Möte

Kategori: Allm�nt

Hmm . Går ju hos Jenny o pratar om mitt medberoende . Men nästa möte ska tydligen Kent vara med .. Han som sköter behandlingar o sån skit . Jag är inget fan av Kent precis ! Har dessutom berättat tidigare för honom att jag tycker han har fel jobb o allt jag tycker är fel med den människan ! Kent har ju hand om D bland annat . Men även mig då jag ville ha hjälp och bad min handläggare om det på soc . Fick ett möte med Kent och vad hände sen ? Jag har inte hört av från människan sen dess . Jag har inte fått tag i honom heller ! Men nu helt plötsligt när jag bokade en ny tid med Jenny så vill Kent vara med ?! "En planering tills D släpps" .. Öh de här med att jag bad om hjälp för sjuhundra år sedan verkar vara som bortblåst för honom . Hatar den där socgubben !!!! Min handläggare på soc vet , Jenny vet de & Kent vet .. Om han inte är för dum för att fatta ?! Så detta ska bli ett intressant möte ! Hoppas jag e på hugget den dagen :P Mohahaha ! 

Nä nu ska jag äta min favorit (Risifrutti) :D Möms ! 

Älskar & saknar min D ❤️
Puss puss Tildan ❤️

Kommentarer


Kommentera inlägget här: