matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Kär

Kategori: Allm�nt

Sånna här dagar när vi bara har glada , roliga & långa samtal älskar jag ;D Mycket skratt o härliga ord ! Jag önskar att D vore här så vi kunde retas med varandra Face to face :P hehe . Man blir som att man vore fjorton ibland ! Haha ! Men de e bara härligt (;
Jag är så kär . Jag älskar min D så otroligt mycket ❤️ Jag är så glad att vi ska få ett vackert barn tillsammans . Vi ska få världens finaste pojk ! 

Vi pratade om namn nu ikväll . Vi e ju fortfarande inne på Dexter . Men det blev prat om andranamn & efternamn . Vi båda var eniga om att D har förjävla tråkigt efternamn så att Dexter kommer få mitt efternamn . Det här med andranamn tycker jag e totalt onödigt ! Jag har själv inget andranamn . Förstår inte riktigt varför man ska ha massa namn på papper som man aldrig använder ?! Så lilla Dexter får lika som mamma . Ett förnamn och ett efternamn . Dexter Poulsen ! Inga kontigheter (: 

Saknar min fina älskling så mycket ❤️ Åh vad jag skulle vilja pussa på honom nu och ligga i hans trygga famn . Så mysigt när han brukar känna på magen . Men när han kommer hem kommer han få känna Dexters rörelser för första gången :D Mys ! 

Puss puss Tildan ❤️

Kommentarer


Kommentera inlägget här: