matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Jag saknar dig ❤️

Kategori: Allm�nt

Vissa dagar är de bara så jävla jobbigt ! Suttit o gråtit i en timme i telefon med D nu .. 
Att ha en pojkvän som blir inlåst titt som tätt är inte det lättaste . Att ryckas ifrån varandra . Försöka få en ny vardag . Att klara av att leva ensam medans han sitter inlåst . Att känna skulden så fort man gör något . Att önska att han vore med vid varje tillfälle . Saknaden blir otroligt jobbig ibland . Idag är en sån dag då jag känner för att ge honom en smälljävel för att dumfan blivit inlåst igen och lämnat mig här ute helt jävla ensam !!! Hade hellre suttit inlåst där borta med honom .. Jag vill inte vara här ute ensam . Han slipper ju massa som sitter där borta . Jag måste fortsätta att leva här på utsidan . Jag har massa måsten som ska göras . Och allt ska jag behöva göra ensam .. Jag blir så jävla arg och ledsen över det ! Vi har ett liv tillsammans men ändå inte . Tårarna bara rinner och jag känner mig så matt . 
Det är hans sjukdom som orsakar all den här skiten .. Beroende/missbruk önskar jag som så många gånger förr att den aldrig fanns ! 
För när han är den riktiga D är han den människan jag älskar mest på denna jord . Beroende/missbruks D hatar jag och skulle rent utav vilja slå ihjäl ibland ! 
Jag lever alltid på hoppet och det är därför jag orkat med alla dessa motgångar vi haft . Jag fortsätter att hoppas och tro att allt ska bli bra .. Jag är inte den som ger upp i första taget ! 

Jag älskar & saknar min fina D ❤️
Puss puss Tildan ❤️

Kommentarer


Kommentera inlägget här: