matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Gladare (:

Kategori: Allm�nt

Idag har dagen gått lättare och jag har känt mig gladare (: 
Fick även se min lilla pojk röra sig i magen idag :D Aldrig sett på utsidan . Bara känt på insidan lixom . Men idag fick jag både se och känna på utsidan när min livliga lilla Dexter rörde sig för fullt ❤️ Mysigt ! Han har varit aktiv många gånger idag faktiskt (: Men de e bara mysigt när jag känner hur han rör sig där inne :D ❤️ Coolt vill jag påstå ! 

Varit till Sandviken en sväng idag med D's pappa & D's lillebror . 
Käkat tjockispizza med dom på atalanta (: Syster J & Texas kom förbi då också :D 
På kvällskvisten fick jag finbesök av Madeleine :D De va på tiden tyckte jag ;P hehe . 

Känner mig trött så snart blir det sängen för mig tror jag ! 

Justja fick brev om föräldrautbildning idag . Har ni gått på sånt ? Vad gav det er isf ? Hoppas på svar (:

Älskar & saknar min D ❤️
Puss puss Tildan ❤️

Kommentarer

  • Catarina Westlén ( fd Engman) säger:

    Vi gick föräldra utbildning när vi väntade Julia ( hon är 9 år nu) tyckte ärligt talat inte att det gav så mkt alls! Förutom att jag fick en bästis på köpet ( träffades då å har sedan umgåtts sen dess :) ) kan vara ett bra sätt att träffa lite nytt folk :)

    2013-11-05 | 22:35:55

Kommentera inlägget här: