matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Nykter Valborg !

Kategori:

Känns otroligt skönt att köra fullt ut på nykterheten ... Inte ens svårt att tacka nej trots att jag fan blir bjuden på otroligt mycket alkohol .. Massa erbjudanden men jag tackar snällt nej (; Känner inget sug över huvud taget ! Blev citronvatten istället (: Haha va skönt när alla e bakis imorgon men själv slipper jag den jävla bakfyllan ;P
Undrar om jag nån gång kommer dricka ?? Just nu känns de faktiskt inte som så .. Less på alkohol . Tycker den inte e go .. Alltid när man dricker händer de nå skit .. Massa konsekvenser .. Skönt att slippa den där skiten ..
Sen handlar de om att jag släpper kontrollen när jag dricker alkohol ... Och släppa kontrollen e OTROLIGT jävla svårt för mig !!!

Men kvällen var faktiskt trevlig (: Jag o svärfar åkte till Linda & Dan ! Massa trevlans folk där och såklart va de en kase kvällen till ära (: Mys !

Massa samtal med älsklingen som vanligt under dagen ! Upp & ner går måendet & humöret för hjärtat .. Precis som med mig .. Fast för han e de svängningar ofta .. Nästan varje samtal e olika .. Alltid lika spännande när han ringer och jag lyssnar på rösten vad han e på för humör ...
Jag älskar att nästan alla mediciner e bortplockad för honom .. Han är sig själv !! Jag älskar den lugna & glada Dennis ❤

Nä nu lär jag sova !! Älsklingen ringer nog tidigt o väcker mig imorgon .... Som vanligt (; Jag älskar att vakna till på morgonen genom att prata med honom o höra hans röst ❤❤❤

Natti natt alla söta o salta (;
Saknar & älskar min D ❤
Puss puss Tildan ❤

Kommentarer


Kommentera inlägget här: