matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Kärlek till framtiden ❤

Kategori:

Åh vilken bra dag jag har haft idag ! Jag o hjärtat har haft långa härliga samtal .. Mycket skratt har de blivit av ;D Vi har mints tillbaka men även pratat mycket om framtiden ... Jag hoppas att allt går våran väg .. Vi behöver lite tur .. Efter massa nedgångar så är de våran tur nu !! Våran framtid har varit väldigt osäker .. Men sen D tog ÖD så har han blitt en annan människa .. Han har blivit så sjukt kärleksfull och de skönaste är att han verkligen planerar sin framtid !! Idag pratade vi om framtida jobb .. Och jag önskar verkligen att han kommer få jobba med det han vill sen när han är klar med behandlingen ... Han vill klara det här .. Jag stöttar och sätter mina gränser så gott jag kan ! Men framtiden ser ljus ut iaf .. Varje dag han är nykter är ett steg mot rätt riktning (:
Jag tror på Dennis & han behöver stöttning från alla i det här !

Imorgon hoppas vi på goda nyheter också ! (:
Nu ska jag läsa lite bok innan sömnen kommer på besök (:

Älskar & saknar min underbara D ❤
Puss puss Tildan ❤

Kommentarer

  • Zanna säger:

    Vad glad jag blir av detta inlägg! Härligt med framtidsplaner, sådant behövs :)

    2013-05-08 | 13:41:18
    Bloggadress: http://imthesnok.blogg.se

Kommentera inlägget här: