matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Jo jag lever !

Kategori:

Tänkte bara informera att jag lever .. Men bloggen får fortfarande ligga lite på is ..

Vill även berätta att jag o min livs kärlek hade en mysig picknick idag som våldgästades av Santos en sväng .. Men de va mys (; att sitta där vid vattnet .. på en filt .. I solen .. Höra på fågelkvitter .. Och bara vara !! Sånna stunder vill jag bara pausa allt och stanna där för evigt med min underbara D ❤

Ha de så bra alla söta o salta (;
Älskar min D till månen & tillbaka ❤
Puss puss Tildan ❤

https://cdn1.cdnme.se/772370/6-3/pic_51a523a8e087c3095e93472d.jpg" class="image">

Kommentarer

  • Sofia säger:

    Dricker ni alkohol?

    Svar: Va e de för fråga ? Ja vi dricker alkohol ibland .. Jag dricker väldigt sällan men det händer att jag dricker ibland ! På bilden här i inlägget kan jag även tillägga att det va en liten flaska vin på 25 cl (:
    Matilda Poulsen

    2013-06-05 | 22:12:36

Kommentera inlägget här: