matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Imorgon är det den underbara dagen vi väntat på ❤

Kategori:

Imorgon är de äntligen dagen jag o älskling väntat på så länge . Vi ska äntligen få ses . De två timmarna vi kommer få spendera tillsammans imorgon kommer jag sitta som fastklistrad på honom . Att få ha honom nära , att få ta på honom , se honom, pussa på honom . Oj vilken enormt underbar känsla jag kommer ha i kroppen . Personal kommer tyvärr vara med hela tiden . Bara att acceptera läget . Åker dit med Dennis pappa Tony imorgon (:

Håller på o packar en väska åt Dennis nu med hans kläder o lite andra grejer (:

Jag är som ett litet barn som väntar in julafton :D Pirr i magen & massa lycka ! Kommer jag kunna sova ? Jag vill sova så de blir imorgon nu !

Älskar min underbara D till månen & tillbaka ❤
Puss puss Tildan ❤

Kommentarer


Kommentera inlägget här: