matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

2 dagar . 22 timmar . 54 minuter .

Kategori:

Dagarna närmar sig med stormsteg :D
Snart är de tisdag . Då ska jag äntligen åka till älsklingen !!! Fan så underbart de ska bli att få träffa honom i hela 2 timmar igen (;
De blir sista besöket med övervakning också .. Sen kommer vi få träffas ensamma . Gud så underbart ;d


Köpte en ny soffa här om dagen . Skönt att slippa den andra gamla skrothögen ! Så nu ligger jag o Malin på varsin sida utav soffan o glor på dumburken (:

Jag vaknade innan hjärtat ringde idag . De hör inte till vanligheten att jag vaknar innan honom :P De e ofta han ringer o väcker mig på helgerna . Vilket jag tycker e underbart ! Älskar verkligen när jag vaknar av att Dennis ringer o väcker mig (;

Tänkte göra mig till människa o dra hem till svärfar snart (: han har redan varit förbi o bjudit mig o Malin på mat ! Mums (: Tony är snäll han !!

Saknar & älskar min D ❤
Puss puss Tildan ❤

https://cdn2.cdnme.se/772370/6-3/pic_514da8e09606ee7b7344623a.jpg" class="image">

Kommentarer


Kommentera inlägget här: