matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Varje natt kommer döden !

Kategori: Allm�nt

Ligger i sängen .. Kramar kudden .. Känner Dennis doft .. Vad jag än gör så tänker jag på honom .. Jag har aldrig haft så starka känslor för någon förut ! Ibland blir jag rädd .. Jag älskar min underbara pojkvän så djupt mycket att jag finner inte ord så de räcker till att ni ska förstå ! Saknaden efter honom gör ont .. Ont ont ont ! Ångest får man på köpet .. Det känns som att jag inte får ha kul .. Då är jag dum mot D . Han sitter där borta och får inte vara med . Jag vill att han ska vara med och uppleva de jag får vara med om .. Okej .. Det är inte mycket jag gör .. Men de lilla ger mig ångest .. Och jag känner mig dum ... Man kanske ska låsa in sig i lägenheten ändå .. Så slipper jag känna mig dum när jag går ut !
Det är inte så att D vill att jag ska ligga här o deppa ihop .. Han vill ju att jag ska komma ut och vara glad ... Men jag har så svårt att släppa .. Att vara glad på riktigt .. Jag känner mig dum !!! Jag vill att vi ska vara tillsammans .. Inte mil ifrån varandra och inte få ses . Inte få röra varandra .. Inte få vara ensamma ens en minut när man är på besök ... Jag vill bara vara där .. Med min älskling .. Släppa all skit här hemma .. Bara låsa in mig där med honom ! Finnas just DÄR vid hans sida ..
Jag ska försöka sova .. Försöka släppa alla tankar .. Men alla tankar kommer på natten .. Här ligger jag och gråter .. Kramar kudden .. Panikångesten kommer på besök ibland .. Jag tror jag ska dö .. Känns som att jag inte får luft .. Jag blir rädd .. Jag orkar inte och accepterar panikångesten och "låter döden komma" .. Men så släpps luften fri .. Jag kan andas någorlunda och faller i trötthet in i sömnen med mina tårar ! Jag kan andas . Jag är stark . Vi klarar det här . Det vet jag .. För det är på grund av D jag fortsätter att kämpa ! Min livs kärlek ❤ Jag älskar dig Dennis ❤
Natti natt ❤ Puss Tildan ❤

Kommentarer


Kommentera inlägget här: