matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Kärlek får en att må bra ❤

Kategori:

Jag njuter av livet för tillfället .. Njuter av tiden vi får spendera tillsammans .. Visst blir de nedgångar ! Men efter nedgångarna går de ju alltid upp (: Jag är kär . Kär i min underbara pojkvän som jag ska leva med resten utav mitt liv ! Jag önskar att livet vore liiite lättare bara .. Slippa alla motgångar som kommer gång på gång .. Slippa allt som har med missbruk att göra ! Vem fan va den dumma fan som kom på missbruk ? Jag hatar den !!
De gäller för oss att fortsätta kämpa på ... Vi ska klara allt .. Tillsammans är vi stark !

Tröttheten har tagit över mig igen .. Jag skulle nog kunna sova 24/7 nu känns de som ! Kul tjej lixom ! Humöret går då upp o ner som vanligt .. Men tycker faktiskt att jag e glad för de mesta (; Och att gladheten ligger på topp är ju älsklingens förtjänst ❤
Tack för att du finns i mitt liv Dennis ❤

Nu ska jag hångla upp min snygging (;
Älskar min D ❤
Puss puss Tildan ❤

Kommentarer


Kommentera inlägget här: