matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Sömn ska man ha på natten .. Men det tycker inte min hjärna ! Den vill tänka då !!!

Kategori: Allm�nt

Blir så trött vid 19-20 tiden på kvällen ... Tycker det är för tidigt att sova då .. Men sen när jag ska sova .. Då kan jag inte somna !!!! This sucks BIG time !!!

Så skönt att hjärtat har egen telefon nu .. Så vi kan skriva & prata med varandra när vi vill (; Synd att han inte e nattmänniska som mig bara .. Han sover redan o här ligger jag .. Och saknar honom .. I vanlig ordning !!!

Allt känns så sjukt bra nu .. Vinden blåser äntligen så vi har medvind !!! Har varit motvind så länge men nu har allt släppt och ändrat riktning !!! Underbart ❤

Saknar hjärtat här bredvid mig i sängen .. Vad jag längtar tills jag har honom hemma !! Tills vi får sova med varandra .. Bästa känslan som finns är att få lägga sig i sängen på kvällen med den man älskar mest av allt ❤

Dags att försöka sova !
Natti natt 💤
Älskar min fina D ❤
Puss puss Tildan ❤

Kommentarer


Kommentera inlägget här: