matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Frågor & svar (:

Kategori: Allm�nt

Fick lite frågor om min nya cigg . Tänkte svara på dom här (: Kanske e fler som vill veta (:

Jag köpte min E-cigg på Tobakshörnan i Ockelbo . Den kostar 149kr och då får man 1 usb-laddare , 1 "cigarett" & 3 st filter . Ett filter är som ca ett halvt paket cigg . Köpte fler filter idag och då är de 10 filter = 5 ciggpaket . 10 filter kostar 29kr på Tobakshörnan .
För mig har denna hjälp enormt idag ! Jag "röker" dock lite mer nu .. Men det kommer antagligen lugna ner sig när mitt nikotin"sug" gått över skulle jag tro ..

Idag har jag tjuvrökt 2 stycken vanliga cigg dock . Men är ändå nöjd (:

Jag är nöjd med den här cigaretten och tycker den funkar jätte bra som hjälp om man vill sluta röka . Innan har jag rökt ca 1 paket cigg om dagen . Men hade börjat trappa ner till ca 10 cigg innan jag började med den här E-ciggen .

Hoppas ni fick lite svar på era frågor och bara att skriva en rad om ni undrar något mer (:

Nu ska jag sova ! Natti natt ❤
Saknar & älskar min D ❤
Puss puss Tildan ❤

Kommentarer


Kommentera inlägget här: