matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Svar på kommentar

Kategori:

Såg en fin kommentar nu . Misstänker vem/vilka som skrivit . De finns saker Dennis sagt här hemma med mig . Till mig . Som absolut inte e densamma som du/ni hört .
Han älskar mig , vill vara med mig , "hon" betyder inget , han ångrar sig för de han gjorde , att allt kommer bli bra , han vill heller inte att jag ska släppa och gå vidare . Han vill att de ska bli vi igen . När jag bett honom att lämna mig ifred så jag kan gå vidare så har jag aldrig sett honom så som jag fick se honom då .
Vi älskar varandra och nu är han nykter igen så vi får se vart detta leder när jag får chansen att prata med honom . Kanske väljer vi att gå skilda vägar ? Kanske vi väljer att försöka reparera detta . Dennis har då sagt till mig att vi ska reparera detta när han blitt nykter igen . Men vi får se vad som händer när vi väl får chansen att prata igen .
En sak är säker . Vi älskar varandra iaf . För de har Dennis påmint mig hela tiden om . Att "självklart älskar jag dig Matilda . Vi har ju för fan vart tsm i snart ett år ! Jag kan ju bara inte sluta älska dig förstår du väl ?!"
Nog med detta . Nu ska jag försöka sova .
Älskar & saknar dig hjärtat mitt ❤❤❤
Puss puss Tildan ❤

Kommentarer


Kommentera inlägget här: