matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Bakfull till förbannelse

Kategori:

Alltså bakfull till förbannelse ! Jag drack 6st cider mellan 21-4 och lyckas ändå bli bakfull ?!!!?!!
Nä funderar på o lägga ner de där med alkoholen helt nu .
Ont i handen idag . Känns som att de bara blir värre o värre . Försökte avstyra ett slagsmål igår vilket slutade med att en tjej bet mig i handen . AJ !

Men men . En trött & bakfull fröken poulsen har legat i sängen mest hela dagen o myst i Dennis tröja ❤ . Fredrik va hit en sväng vid tre tiden och de har väl vart min enda ansträngning idag . Att röka vid fläkten o prata om gårdagen med honom . Sen va han tvungen att gå hem till Ozzy tack o lov ! För strax efter började jag spy ... Bläääää !

Nä nu ska jag göra en kraft ansträngning o gå o röka .
Vi hörs !
Saknar & älskar D ❤
Puss Tildan ❤

Kommentarer


Kommentera inlägget här: