matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Att ha dig vid min sida får mig att må bra ❤

Kategori:

Att vi ska klara detta tillsammans som vi har framför oss vet jag att vi kommer att göra . Jag vet inte hur lång tid de kommer att ta . Men jag vet att du & jag hör ihop . Vi vill ju båda så gärna klara detta . Vi vill ju båda vara med varandra . Vi älskar varandra och har sårat varandra på olika vis . Men vi klarar detta . Vi är starkare än vad vi tror ibland . Jag känner sån otrolig lycka att ha dig här vid min sida . Den e helt otrolig ❤ Även om vi har mycket att lösa och vi båda har våra egna problem och gemensamma problem i vårt förhållande så klarar vi detta ! Jag kommer alltid finnas här när du faller .
Jag älskar dig Dennis ❤
Puss puss Tildan ❤

Kommentarer


Kommentera inlägget här: