matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Fredag . Fjärde dagen vi inte ses ❤

Kategori:

Igår kväll gjorde min underbara syster upp ett varmt skönt bad åt mig med tända ljus , skum , bubbeln igång och ett glas vin . Otroligt skönt ! Låg där över en timme (: Tack Evelina ❤
Blev våfflor med syster o barnen igår (: Möms :9

Hade svårt att somna inatt igen ):

Idag har jag mest pratat i telefon . Snackade med Fredrik en sväng o garva lite eftersom han va lite full när vi prata på Skype igår :P Hahaha !
Jag visade hur mycket snö vi fått här hemma igår . Vet ni vad dumjäveln gör ? Han visar poolen tillbaka !

Tänkte dammsuga här hos syster snart . Ringa o kolla med faderskapet om han skulle komma förbi idag också (:

Saknar min älskling i vanlig ordning ❤
Har massa saker att berätta när han ringer senare idag .

Aja dammsuga va de ja .
Älskar min Dennis ❤
Puss puss Tildan ❤

Kommentarer


Kommentera inlägget här: