matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Varför ?

Kategori: Allm�nt

Jag hatar dessa jävla gravidhormoner !!! Humöret och känslorna är ju inte det bästa .. Tack o lov är det första o absolut sista gången jag är gravid !! 
Kunde jag inte få typ förstoppning istället för dessa enorma jävla Gravidhormoner som gör mig tokig ! Jag blir fan knäpp !!! 

Ska försöka få mig nån sömn efter en helvetes dag ! Hoppas tankarna kan hålla sig lugn .. För jag behöver verkligen lite sömn nu !!! Snälla snälla låt mig sova ! 




Älskar min D ❤️
Puss puss Tildan ❤️

Kommentarer

  • Nettan säger:

    Att vara gravid å ha jobbigt runt om sig, gör de dubbelt så kämpigt! Jag vet av erfarenhet, de är inte lätt. Du måste tänka på bebis som snart ska komma OCH dig!! Två viktiga personer i DITT LIV . All styrka till dig! Kramar ❤️

    2013-12-09 | 20:20:33

Kommentera inlägget här: