matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Var snäll istället . Du vinner mer på det !

Kategori: Allm�nt

Jag blir så jävla upprörd när jag får dessa anonyma kommentarer från folk som tror sig veta allt om mitt o D's förhållande . Som tror sig "känna" oss o veta vad vi vill , tänker & känner .
Ska ni öppna käften kan ni ju börja med att stå för vilka ni är ! Så otroligt fegt att skriva kränkande saker och nedtryckande ord för att sedan gömma sig där bakom det anonyma o sitta o snacka skit om oss här i byn ! Får det er att må bättre eller ? Ni vill verkligen inte att jag och D ska ha det bra ihop va ? Vad vinner ni på att vi lämnar varandra då ? Sluta snacka massa skit , väx upp och sluta tryck ner folk ! Va en jävla medmänniska o försök göra alla glada och få dom må bra istället . Då kommer ni själva att må bättre i själ och hjärta ! 

Dags att tänka om gott folk ! Va snälla mot varandra istället .



Jag älskar min D mest ❤️
Puss puss Tildan ❤️

Kommentarer


Kommentera inlägget här: