matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Trött och tjock

Kategori: Allm�nt

Det blev en total vändning helt plötsligt . Det känns bättre iaf . Fortfarande lite osäker dock .. 
Idag har dagen ändå vart lugn . Älsklingen va förbi för ett tag sen (; Möms ! (;
Kanske skulle dyka upp igen . Hoppas . Skulle va skönt att ha honom bredvid . Det är ju typ det jag saknat mest när han varit borta . Att gå o lägga sig tillsammans . Att ligga o kolla på honom när han ser så lugn o fridfull ut när han sover . Att mysa och för att sedan vakna upp tillsammans ❤️

Trött som ett as o de känns som att mina ögon går i kors . Det har blivit alldeles för få sömntimmar per dyng den senaste tiden ! 

Ser så stor ut på bilden tycker jag .. Känner mig inte så stor .. Hur fan ska detta sluta ?? :O


Älskar min D ❤️
Puss puss Tildan ❤️ 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: