matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Sover i tid o otid

Kategori: Allm�nt

Äntligen är julen över ! :D Nu är det bara nyår kvar :/ 

Dexter verkar må bra då han lever om för fullt varje dag (: ❤️ Mammas älskling ❤️ trycker lite på revbenen ibland dock :/ 
Fått börjat springa upp flera gånger på nätterna/dagarna nu för att kissa också ! Sjukt drygt .. 
Sömnen är helt åt helskotta .. Sover nån timme . Vaknar o är kissis .. Sen blir jag vaken nån timme för att sedan sova nån timme igen innan de e dags att gå o kissa igen ! 
Så nu för tiden sover jag i tid o otid typ :P 

Nu är sömnen på G igen o de känns skönt (: 

Slänger med några bilder från dessa dagar ! 

Mys med Texas ❤️



Kommentarer

  • Anonym säger:

    Passa på å sov när du kan å kroppen säger åt dig!! Vila å försök njut de sista månaderna ❤️ En riktigt mys kula till mage du fått nu å inte allt för långt kvar tills lilla D tänker komma ut 😍 🍼 Ser så sjukt mysigt ut å fin är du ❤️❤️

    2013-12-27 | 17:53:41
    Bloggadress: http://nttanb.blogg.se
  • Nettan säger:

    Nettan och INTE anonym ska de stå!! ☺️

    2013-12-27 | 17:54:42
  • Anonym säger:

    varfor uppdatedar du Inte mer?

    Svar: Jag uppdaterade senast igår ? Händer inte så mycket just nu heller . Vad vill ni jag ska skriva om ? Fått några klagomål nu om uppdateringen ! Men har ingen riktig ork att uppdatera då jag mest sover nu faktiskt !
    Matilda Poulsen

    2013-12-27 | 22:00:20
  • Anonym säger:

    varfor uppdatedar du Inte mer?

    Svar: Svarade på din kommentar för en timme sen också !
    Matilda Poulsen

    2013-12-27 | 23:43:46
  • Anonym säger:

    Folk vill läsa om ditt tragiska liv!!

    2013-12-28 | 08:11:09
  • Anonym säger:

    Tjock och trött. Otrogen pojkvän och ensamstående innan barnen ens är fötts. Känns inte så tufft va? Misslyckande. Men vad gör det, barnet ska ju heta Dexter, hehe!

    2013-12-28 | 08:21:56

Kommentera inlägget här: