matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Sova sova sova

Kategori: Allm�nt

Jag är så trött så trött så trött . Låt mig sova till mars .. Då kan jag vakna igen när det är dags för mammas älskade Dexter att komma ut ❤️ 
Jag har ingen ork till någonting just nu . Orkar inte träffa folk . Orkar knappt prata i telefon med någon . Jag vill ha en paus !

Från det ena till det andra så fick jag glädjande besked inatt ! Mina fina vänner Anna M & Yotanka fick äntligen sin lilla skatt :D Så sjukt fin liten pojk ❤️
Är så avis på dom .. Jag vill också haaaa !!! Böla som fan inatt när Yotanka skicka bilden ! Hej Gravidhormoner !!! 

Aja nu ska jag vila ännu mer .. Vilket jag gjort hela dagen . Sovit till o från ! Känner mig helt jävla slut som människa !!! 



Kommentarer


Kommentera inlägget här: