matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Sova sova halsbränna

Kategori: Allm�nt

Hängt upp sista tvätten i tvättstugan o nyss tagit mig en varm o skön dusch ! 
Halsbränna utav bara helvete ! Så nu blir de en klunk Gaviscon innan sängen . En film på de o hoppas på sömn inom kort . Ska upp tidigt imorgon så jag måste verkligen sova . 
Köpte hem alvedon tidigare o blev mycket piggare i kropp och huvud (: skönt ! 

Räknar och längtar tills min underbara D är här hemma med mig ❤️ Sjukt hur mycket man kan älska och sakna en människa så mycket ! Min underbara sambo och pappan till mitt barn som växer i min mage ❤️ Kärleken är enorm till dessa två pojkar och jag kommer älska dom båda livet ut ❤️ D & lilla Dexter är det bästa som hänt mig . Tack älskling för att du gett mig det vackraste i livet , vårt älskade barn som kommer i Mars (: ❤️



Älskar & saknar min D ❤️
Puss puss Tildan ❤️

Kommentarer


Kommentera inlägget här: