matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

På natten är tankarna som värst

Kategori: Allm�nt

Va faaan !!! Va bättre när jag bara sov hela tiden .. Då slapp jag alla galna jävla tankar som cirkulera .. 

Vad ska jag göra ? Vad ska jag göra för val ? Vad blir bäst ? Hur vet jag att det valet jag gör är bäst ? Blir allting bra om jag gör si ? Eller om jag gör så ? 
Varför hände just detta mig ? Vad har jag gjort för att förtjäna detta ? Är det karma ? Kunde jag gjort något annorlunda ? Är det mig det är "fel" på ? 
Ja frågorna är många . Men inga jävla svar !! Jag har då inga svar iaf ! 

Jag vet att jag levt ett liv som många inte förstår sig på .. Många vet inte heller allt som händer eller vad som hänt .. Man vänjer sig när man lever i det .. Det är nog det sjuka i det hela .. Man accepterar alldeles för mycket .. Man töjer sina gränser och accepterar mer och mer .. Men när är gränsen nådd ? När har man fått nog ? När har bägarn runnit över ??? 
Ja det här med otroheten så rann ju bägarn över när jag skrev ut allt på Facebook . Jag gjorde det också för min egen skull .. För att jag inte skulle kunna förlåta så lätt som jag gjort innan .. Och jag var så jävla förbannad , ledsen o helt jävla förstörd när jag gjorde de ! 
Jag såg knappt vad jag skrev för jag grät så mycket , jag kunde inte ens stå på mina ben , hela min kropp skakade och mina tankar snurrade i ultra fart ! 
Tacksam över att min vän ringde just då . En vän som alltid funnits där men som inte alltid synts till . Men vi har alltid funnits för varandra . Så tacksam att hon ringde mig på en gång och hämtade mig . För jag visste inte vart jag skulle ta vägen . Jag kunde inte ens stå på mina ben när hon ringde ! 

Vissa gränser som jag töjt på efter hand och märkt vid ett senare tillfälle att det hänt utan min vetskap har jag fått tagit tillbaka .. Men jag har tyvärr inte gjort det förns bägarn runnit över och det gått för långt . 
Jag lär mig med tiden .. Men det är svårt .. Nya gränser är satta i mitt liv och jag hoppas att jag kan vara stark och hålla dom kvar .. Jag vill inte töja på gränserna mer för att tillfredsställa andras liv . Jag måste tänka på mig själv för en gångs skull .. Och jag måste framförallt tänka på min älskade lilla D i magen ❤️

Fått ur mig lite o hoppas jag kan sova nu .. Skulle vara skönt så otroligt skönt att få flera timmars sömn på raken ! Natti natt 💤



Kommentarer


Kommentera inlägget här: