matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Mitt i denna misär finns kärleken till sitt barn ❤️

Kategori: Allm�nt

Hur kan man älska en människa som sårat en så förbannat jävla mycket ? Hur kan man sakna och gråta över denna person ? 
Ibland önskar jag att jag bara kunde stänga av ... 
Jag vet inte själv vad jag vill mer . Jag vet inte ens vad jag känner . Jag har inga svar . Allt känns så olika från minut till minut ...  
Bara dessa jävla tankar .. Tankarna som gör mig tokig ! 
Känslorna är ur balans ! 
Ena sekunden är jag arg . Sen blir jag ledsen . Till att känna mig helt jävla tom ! 
Allt känns så jobbigt .. Men jag är så jävla glad att jag har min lilla D i magen ! Han får mig att kliva upp på morgonen . Att fortsätta kämpa för vardagen ! Han är min prins som får mig att le i denna misär ❤️ Vad vore livet utan kärleken till sitt barn ? Och än är han inte ens ute ! 




Trötthet , huvudvärk & tankar ! 
Dags att försöka sova igen ! 



Puss Tildan ❤️

Kommentarer


Kommentera inlägget här: