matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Lösenord på bloggen

Kategori: Allm�nt

Blev att lösenordskydda bloggen nu ... Vet inte hur länge det blir ! Men jag är så förbannat trött på dessa anonyma nedlåtande jävla kommentarerna så att jag kan spy på dom !!!! Vuxna människor som håller på så ! Jag fattar inte hur dom e funtad över huvud taget ?? Aja hoppas att lösenordet inte sprider sig till denna människa o dennes familj iaf så jag slipper byta lösenord hela tiden !
Jag har haft kontakt med polisen i denna fråga och snart har bägarn runnit över för en polisanmälan ... Undrar hur långt det får gå ?? Jag lägger ju inte ut alla kommentarer på bloggen då jag får välja själv vilka som ska visas och inte ... Men jag läser dom ... Och när livet varit kämpigt så har dom sparkat på mig när jag redan legat ned !
Aja hoppas jag inte krånglar med er allt för mycket nu och att ni vill fortsätta att läsa (:

Puss & Kram Tildan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: