matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Fredag

Kategori: Allm�nt

Snökaoset är här . Kaos i mitt huvud också . 
Jag kan inte förstå hur människor tänker ibland . Det gör mig så otroligt arg , frustrerad och ledsen . Skulle jag få veta vem människan är så skulle jag bara förklara ett o annat . 
Mina Gravidhormoner gör det inte bättre .. Fan fan fan . 
När kan jag slappna av och bara vara ? Tankarna tar över mitt huvud och jag blir fan sjuk ! Önskar att jag kunde stänga av min hjärna ibland . För jag får ont i huvudet av allt tänkande !!! 


Julen närmar sig med stormsteg . Hur blir denna julen tro ? Jag hoppas att det blir en lugn jul ! Helst vill jag inte göra någonting .. Bara äta gott och tillbringa julen med min kärlek ! Förra året satt älsklingen häktad och jag satt bara hemma i ensamheten . Förra året va ett helvetes år . Början av detta var det också .. Februari månad 2013 kommer jag för mitt liv aldrig att glömma ! 

Har diskat , torkat av borden och skottat . Nu blir det dammsuga & efter de nått i matväg .. 
Pojkvännen rymde så tjocka jag fick göra allt själv ! Får sätta han i jobb när han kommer hem istället :P höhö . Typ bära in ved så vi kan tända en mysig brasa (;



Älskar min D ❤️
Puss puss Tildan ❤️

Kommentarer


Kommentera inlägget här: