matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

En radikal förändring av livet

Kategori: Allm�nt

Det märks verkligen när det händer något .. Vän förfrågningarna haglar in på Facebook . Folk vill följa på instagram . Läsarna på bloggen skjuter i höjden ! 

Tog en paus från bloggen i all denna misär . Tänker inte skriva något i bloggen om denna händelse . Inte just nu iaf . Kanske i framtiden . Men inte nu .. 
Facebook har jag inte haft så länge . Tog ju nyss tillbaka den . Men det va där jag skrev ut allt ! 
Funderar på att ta bort Facebook igen .. 

Blivit mycket nu .. Och det fick jag sota för inatt .. Förvärkarna kom . För mycket stress o dåligt mående .. Lärde mig något av denna händelse iaf .. Lita aldrig på någon och jag ska börja tänka på mig själv o min älskade lilla Dexter ! Han är det bästa jag har ❤️

Jag kan inte säga vad som händer mellan mig och D just nu . För jag vet ingenting .. 
Han mår dåligt över det som hänt och ångrar sig . Det ska han ! 
Men han måste göra en förändring av sitt liv ... För jag måste tänka på mig och mitt barn ! 




Kommentarer

  • Elisabeth säger:

    Vilken fin mage du har Tildis :o) Dexter kommer vara såå söt :o) vill se honom sen hi hi och dig så klart! länge sen nu :o(
    PUSS!<3

    2013-12-17 | 12:45:56

Kommentera inlägget här: