matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Barnvakt till prinsen ❤

Kategori: Allm�nt

Ligger i soffan hemma hos syster och är barnvakt åt lilla prinsen Texas medans syster o hennes kärlek är ute på lite galej (: trött som en gammal åsna eftersom jag e van att ligga till sängs så här dags ! Haha . Hade turen att prinsen vaknade till en sväng så jag fick gå in o pussa på och mysa med mosters älskade prins iaf (: ❤

Haft en fin dag idag och jag är lycklig ❤

Har varit ut på kuxabladets hemsida och kollat efter artikeln så jag kan länka den till er som inte har den . Men dock hade detta "nummer" inte lagts ut på hemsidan än .. Kommer försöka hålla koll och lägger ut den så fort jag ser att den är ute så att ni kan läsa som vill (:

Snart ska jag iaf få cykla hem till älskade sängen ❤ En timme kvar typ !

Älskar min D ❤
Puss puss Tildan ❤

Kommentarer


Kommentera inlägget här: