matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Rensat ur gammalt . Drömt & planerat framtiden ❤

Kategori:

Mamma va förbi vid 19 tiden ikväll med lite mat och pratade ❤ De va skönt . Men svårt när hon fråga vad hon skulle kunna göra för mig ?! Jag vet faktiskt ju faktiskt inte .

Tog tag o börja rensa ur lite kläder nu på kvällen också . Har så svårt att göra mig av med kläder . Men jag får ju inte plats . Även fast jag rensat så har jag inte plats så de räcker :/
De e en början iaf . Skulle behöva rensa ur mer . Men orkar inge mer nu . Fått undan ganska mycket kläder iaf (:

Idag har jag ändå mått ganska bra . Dock blir de jobbigt när hjärtat mitt ringer o inte alls mår bra ): Så idag va de min tur att försöka stötta och göra honom glad . Vi pratar om framtiden & drömmer (: Så himla mys ❤

Tänkte kolla klart på arga snickarn o sen ska jag försöka sova . Hoppas att jag kan somna tidigare än va jag gjort de senaste nätterna . Har somnat mellan 5-6 ungefär :/

Saknar min underbara pojkvän här hemma och längtar tills han e fri på riktigt ❤ Vi har en jobbig resa framför oss . Men vi ska klara det här och få en fin framtid ihop ❤
Älskar min Dennis ❤
Puss puss Tildan ❤

Kommentarer


Kommentera inlägget här: