matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Måste vara pigg tills imorgon ju !

Kategori:

Va fan ! Måste sova ! Måste vata pigg & utvilad tills imorgon när de e telefontid hela dagen ! Jag kan ju inte ligga o halvsova när vi äntligen får prata i telefon . Mardrömmen är om jag sover så djupt att jag inte vaknar när hjärtat ringer :O Har hänt en gång ... Ooh jävlar vilken panik jag hade när jag vakna !!! 
 
Saknar min älskling som tusan ! Snart e de en vecka sen Aina va här o tog honom ifrån mig åter igen ),: 
Men dom dagarna & nätterna vi fick spendera med varandra va guld värda ❤ 
När man är tvingad att vara ifrån varandra såhär så uppskattar man verkligen tiden man får i telefonen . 
Trots att jag var arg på honom när han rymde så kunde jag inget annat än att känna lycka av att ha honom nära ❤
Min fina fina underbara pojkvän vad jag saknar dig ❤❤❤
 
Dags att försöka sova igen !
 
Älskar min Dennis ❤
Puss puss Tildan ❤

Kommentarer


Kommentera inlägget här: