matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Jag stryps !!!!!!!!!!

Kategori:

Blev Inge läsa . Jag somnade :/ Vaknade av att älsklingen ringde o va nere ): Försökte prata honom till rätta o han skulle lägga sig o försöka sova .. Älskade hjärtat ❤ De gör ont i hjärtat när han inte mår bra ! Jag vill bara vara där o "skydda" honom från allt ont ! Jag vill finnas där !!
Jag gör så gott jag kan genom telefon .. Men ibland känner jag mig otillräcklig i den där jävla telefonen ),:

Har klätt av mig o legat kvar i sängen o försökt att somna om efter samtalet med hjärtat .. Tyvärr har jag inte lyckats än eftersom ångesten ligger o trycker i bröstet o stryper min hals ): Jag HATAR detta jävla mående som är en extrem jävla jojjo & denna känslan i kroppen e otroligt jävla jobbig !!!
Sjuk jävla mensvärk på köpet har jag också .. Livet känns på topp .. NOT !

Saknar min kärlek enormt o önskar att jag fick vara där med honom ❤
Älskar min D ❤
Puss puss Tildan ❤

Kommentarer


Kommentera inlägget här: