matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Jag ska fan börja med mina sköna promenader igen (:

Kategori:

Aaaah jag blir galen på de här ! Jag vill sova !
Imorgon tänker jag kliva upp i tid även fast de blir få timmars sömn ! Trött på dessa vakna nätter .

Jag funderar på att börja motionera igen . De e ju så skönt att ta en PW o bara tänka ute i friska luften ! Dock har jag fått så grymt dålig kondis . Men de blir ju bättre ned tiden (:

Alkohol dricker jag knappt redan men de blir nog helt nyktert för mig nu ! De e skönt att slippa bakfylla och med alkohol kommer de problem . Ser mest bara konsekvenser när de gäller alkohol . Så alkoholen e inget jag saknar och kommer nog inte sakna . Lr jo ibland blir man ju sugen på ett glas rött eller vitt i de fina vädret . Men de går ju alltid över efter en timme eller två (:

Förändringen e på G och jag hoppas att de håller i sig (;

När älsklingen kommer ut ska jag må bra och blivit mig själv igen (: ❤
Mina dagar går och den enda i mina tankar är Dennis ! Dennis . Dennis . Dennis . Men fina underbara pojkvän som jag ska leva resten utav mitt liv med ❤

Nog om dessa tankar nu ska jag åter igen försöka somna nån jävla gång !

Älskar & saknar min underbara D ❤
Puss puss Tildan ❤

Kommentarer


Kommentera inlägget här: