matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Från toppen till botten

Kategori:

Har mått riktigt bra idag .. Men så ringde en sur & arg D . Inte alls så roligt . Han slängde till och med på telefon i öra på mig första gången .. Något jag verkligen HATAR och kan bli riktigt jävla arg på !! Han ringde upp igen efter någon minut .. Men fortfarande fett jävla sur !!! Vilket gör mig enormt jävla ledsen ),: Dragit igen gardinerna här hemma o tänker ligga kvar här i soffan ... Och gråta vidare ...
FAAAN vad jag hatar de här !!!!!

Har iaf suttit o letat en 2a i Gävle åt mig o D . Hej bostadsbrist !!! Ska kolla varje dag nu tänkte jag . O hoppas på att jag hittar något !!!
Så vet ni nån 2a i Gävle som ska bli ledig så är de bara att höra av er (:

Älskar & saknar min D ❤
Puss puss Tildan ❤

Kommentarer


Kommentera inlägget här: