matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Onsdag

Kategori:

Sova ? Jaaa ! Va faktiskt duktig o vaknade 9.30 imorse (: Dagen har bara sprungit iväg . Körde en lunch på Trillin med älskling på dagen (: Mys ! Senare iväg till Uppsala . Hämtade Helge som fick följa med oss hem . Stackarn som haft lite problem med sin gravida syster Helga som blitt lite aggressiv mot honom ): Helga blir väl inte snällare sen när hon får sina valpar heller :/ Så ägarna hade inget annat val . Först tänkte dom ta bort honom . Men då tog vi honom istället . Vill hitta ett bra hem för Helge som verkligen e en super go o snäll pitbull . 2 år och 7 månader , kastrerad , barnvänlig och inget agg mot andra hundar . Nån som vill veta mer o kanske e intresserad får gärna höra av sej till mej kommentera här på bloggen , ringa , smsa , maila eller skriva på Facebook ! Lr du/ni kanske vet ngn annan som skulle kunna tänka sej att köpa honom ? Vi e inte ute efter pengar ! Vill bara få pengarna tillbaka som vi lagt ut för honom nu och att han ska få en bra ägare !
Mail : poulsen_hotmail.com
Mobil : 070 - 498 51 19
Facebook : Matilda Tildan Poulsen

Ikväll har jag umgåtts med min underbara syster Evelina :D Mår så bra över att vi fått sån bra kontakt och jag kan verkligen berätta ALLT för henne . Hon finns verkligen där för mej ! Tacksam över att hon finns i mitt liv <3

Jaja nu e fröken Poulsen trött ! Ska pussa sönder Dennis nu innan jag somnar bara ;P höhö

Natti natti alla söta o salta (;
Älskar min D <3
Puss puss Tildan <3

https://cdn3.cdnme.se/cdn/6-2/772370/images/2012/pic_5047ee5d9606ee0a8a00109d.jpg" class="image">

Kommentarer


Kommentera inlägget här: