matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Sova ?

Kategori:

Just detta hatar jag . Dennis somnar före mej och då har jag så förbannat svårt att somna ! Kan ligga o tänka i timmar . Så de blir nästan som en tävling för mej varje kväll när vi går o lägger oss . Somna först nu Tildan så du slipper ligga vaken i flera timmar !

Ikväll va de lite svårt att somna först . Jag kollade på Ensam Mamma Söker o älsklingen la sej i sängen o höll på med telefon . Vips så somnade han . Okej tänkte jag . Han vaknar säkert till snart . Annars vaknar han väl när jag lägger mej i sängen .
In my ass att han vakna ! Sovit som en jävla stock hela tiden .
När jag skulle lägga mej så låg gullhjärtat o höll i telefonen . Snacka om trött när man somnar med den i handen samtidigt som man gör ngt på den :P haha .
Aja . Försöka sova vare ja !
Lycka till fröken Poulsen !

Natti Natti alla söta o salta (;
Älskar min D <3
Puss puss Tildan <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: